#1/17 Back on track

2017 kwam al even stil als 2016 ging… Wij hadden een rustige, gezellige jaarsovergang. Zoals het hoort en meer moet dat niet zijn.

Goede voornemens maakte ik ook, vooral in mijn hoofd: meer sporten (#zwangerschapskilo’s), veel quality-time met ons gezin, kleerkasten uitruimen à la Marie Kondo, …
En ook op naaigebied heb ik enkele voornemens: meer bloggen, gerichter naaien, de enorme stofvoorraad hier doen slinken (#shopstop), …

Dat bloggen, daar kwam in januari al niets van in huis. Ik twijfelde zelfs even om dit adresje op te doeken… Ik doe dit jaar nogmaals een poging om het hier levendiger te houden. Niet dat er hier niet genaaid wordt (#integendeel), alleen raken de creaties zelden toonbaar op foto.

Maar hier dus mijn eerste berichtje van 2017, hopelijk de eerste in een lange rij.

Processed with VSCO with hb2 preset

Mijn eerste naaisels van 2017 zijn het niet (dat is onder andere dit kleedje, maar daar later meer over), maar ze werden wel het eerst relatief goed gefotografeerd: de Oliver pants van MinnieMie en Emma en Mona! Ideaal materiaal om als kraamcadeau te voorzien én om aan restjesverwerking te doen.

De mooie tricot van Eef Lillemor kocht ik deze zomer al bij Bambiblauw. Heerlijk zacht en o zo mooi.

Processed with VSCO with hb2 preset

Ik ben er echt ‘content’ over: ik begin steeds beter overweg te kunnen met mijn overlockmachine, wat maakt dat de afwerking binnenin er ook erg netjes uitziet.

Met een zoontje van 15 weken en een metekindje op komst (#glunder) zal het patroontje nog vaak uitgehaald worden!

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Stof: Bears en Flying Panda van Eef Lillemor bij Bambiblauw
Patroon: Oliver pants van MinnieMie en Emma & Mona

One thought on “#1/17 Back on track

Geef een reactie

