Nog meer baby-sewing

Deze wou ik jullie niet onthouden: opnieuw wat baby-broekjes waarbij ik restjes verwerkte. 


Het model tekende ikzelf, op basis van een babybroekje dat ik onlangs kocht. Ik koos voor afwerking met boordstof. Aan de buik voorzag ik een brede band, die omgeplooid kan worden. 

De effen tricotstofjes lagen al even in mijn stoffenkast, het stofje met grafische print is een restje van opa’s polo, die ook al werd gebruikt voor het kruippakje. 


Baby-naaien is geweldig: eenvoudig, snel klaar en wat een schattig resultaat!


Stof: restjes uit mijn stoffenkast

Patroon: zelf getekend

One thought on “Nog meer baby-sewing

Geef een reactie

