Recycle-kruippakje

Ik vertelde hier al dat ik mij eens aan het maken van een kruippakje wou wagen. Niet veel later deed ik dat ook, met succes (straks meer)!

Er volgde er nog eentje, dit keer naar het patroon van Kiind. En die laat ik jullie nu graag zien!

thumb_IMG_8125_1024

Ik maakte maatje 56, zodat mijn babyzoontje er even plezier kan van hebben. Het is een kruippakje geworden met een speciale betekenis, want als stof gebruikte ik een polo van mijn opa die enkele weken geleden overleed. Ik vond de stof zo mooi, dat ik die niet verloren wou laten gaan.

thumb_IMG_8101_1024

Voor het kruippakje gebruikte ik de helft van de polo, de andere helft ga ik nog gebruiken om een babybroekje mee te maken.

Ik hou van patronen met niet al te veel patroondelen en duidelijk instructies en dat heeft dit patroon allemaal! In een mum van tijd zat het in elkaar.

thumb_IMG_8118_1024

thumb_IMG_8116_1024

Ik gebruikte ook mijn nieuwe rolmesje en plank, wat een gemak!

thumb_IMG_4160_1024

Rest mij nog het resultaat te tonen van het eerste kruippakje dat ik maakte, die van Missy N. Ook al zo’n aanrader!

De kleerkast van ons babyzoontje raakt intussen goed gevuld!

thumb_IMG_8129_1024

thumb_IMG_8134_1024

Patroon bruin kruippakje: Kiind
Stof bruin kruippakje: Recycle-materiaal

Patroon blauw kruippakje: Missy N
Stof blauw kruippakje: Blue Triangles  van Elvelyckan Design

 

3 thoughts on “Recycle-kruippakje

Geef een reactie

