Hop met die Hoppe!

Ik was er als de kippen bij toen Fabienne van de leuke blog 128 en An van Straight Grain hun nieuwe patroon voor de Hoppe-jumpsuit lanceerden. Ik heb nog nooit zo snel een patroon gekocht, geprint, geknipt en op tof overgenomen! Een dag nadien was de jumpsuit zelfs al klaar!

thumb_IMG_4106_1024

Enkel maar lof voor dit patroon: het zit snel in elkaar en ook Janne lijkt het heel graag te dragen. Ik profiteerde van het mooie weer om enkele foto’s te nemen.

thumb_IMG_8081_1024

thumb_IMG_8092_1024

thumb_IMG_8093_1024

De stevige tricot kocht ik een tijdje geleden bij De Stoffenkamer en had eerst een andere bestemming. Maar ik vind de combinatie van de stof met het Hoppe-patroon echt wel top!

thumb_IMG_8096_1024

thumb_IMG_8075_1024

Patroon: Hoppe-jumpsuit van 128 en Straight Grain
Stof: Tricot Pusteblumen Petrol bij De Stoffenkamer

 

3 thoughts on “Hop met die Hoppe!

Geef een reactie

