Halfweg…

Halfweg, 20 weken, 4,5 maand…
Het zijn dezer dagen de antwoorden die ik geef op de meest gestelde vraag: hoever ben je nu al?

Begin november verwachten we het kleine broertje van Janne. We kijken nu al heel hard uit naar zijn komst.

Ik heb het baby-naaien lang kunnen uitstellen, maar nu ik eindelijk de kaap van 20 weken heb gehaald, ben ik er toch maar aan begonnen.

Ik naaide 3 babyleggings op basis van het patroon van Emma & Mona. (Ik hoop stiekem dat Griet nog meer patronen zal publiceren, wat de vorige waren stuk voor stuk toppers!)
Deze broekjes zijn ideaal voor bandwerk en om je restjes tricot te verwerken.

thumb_IMG_3999_1024

Ik liet een tijdje terug mijn overlockmachine grondig nakijken en sindsdien durf ik eindelijk aan de slag te gaan met tricot. Wat een zaligheid! Bandwerk all the way!

thumb_IMG_4003_1024

Ik kan al niet wachten om er die schattige babybilletjes in te zien…

Er gaan zeker nog babyleggings volgen. Maar nu wil ik eerst werk maken van een kruippakje. Ik twijfel nog tussen het patroon van Kiind en dat van Missy N. Vooral het gebruik van de verschillende lagen tricot en boordstof, gecombineerd met drukknopen of kamsnaps schrikt me wat af. Iemand goede tips om dit toch te doen slagen?

thumb_IMG_4004_1024
Patroon: Babylegging van Emma & Mona
Stof:
Blauw: Blue Triangles van Elvelyckan Design
Beige: NY Circuit Ashen van Art Gallery
Groen: Ribbed petrol van Zonen 09

 

4 thoughts on “Halfweg…

  1. Hallo! Ik ben je sinds kort beginnen volgen op bloglovin’. Ik vind dit een superleuk blog. Stuk voor stuk pareltjes die je creëert. Ik begrijp zelfs niet goed waarom je niet meer volgers hebt. Ik kijk uit naar je volgende post! Groetjes Neeltje

    Like

Geef een reactie

