What a beautiful day!

Vorige vrijdag trouwde mijn zusje Jolien.
Het was een schitterende dag, met mooi weer, heel veel mooie momenten en mensen en vooral, met een prachtig bruidspaar.

Net als de vorige keer mocht Janne bruidsmeisje zijn en ook nu ging ik voor een zelfgemaakt bruidsjurkje.

3S6A1795

Het patroontje is de (in de naaiwereld alomgekende) Tinny jurk van Straight Grain. Ik ben vooral fan van de vele afwerkingsmogelijkheden en ging voor de rimpelrok, de peter petal kraag en pofmouwtjes.

3S6A0982

Het mooie stofje vond ik bij Petite Couture en past perfect bij de themakleuren van de dag. Het is een soepele katoen die heel makkelijk verwerkt.

3S6A1196

De mooie foto’s zijn van de hand van Hannelore Haemers. Ik ben echt verliefd op haar werk! De volgende foto’s zijn te mooi om niet te tonen!

3S6A17823S6A1765

Dankjewel Jolien & Bart voor deze onvergetelijke dag! Jullie gaan een fantastische toekomst tegemoet!

3S6A1881

Patroon: Tinny jurk van Straight Grain
Stof: Cotton Couture Geranium bij Petite Couture
Foto’s: Hannelore Haemers

Geef een reactie

