Breien met een gouden randje

Een tijdje geleden kocht ik bij Veritas hun eerste brei-magazine. Ik wilde al langer eens een trui breien voor Janne en daarin vond ik een geschikt model: de ‘oversized meisjesvest’.

FullSizeRender-1

Het duurde wel even vooraleer ik dit projectje volledig kon afwerken. Ik moest een paar keer herbeginnen omdat ik het patroon verkeerd las… Dat ligt volledig aan mij, want eigenlijk is het patroon heel eenvoudig!

Ik gebruikte de Ganzo-wol, ook al uit Veritas. Ik hou van groen en de gouden spikkels maken het voor mij helemaal af!

FullSizeRender-3

FullSizeRender-2

Janne draagt op deze foto’s trouwens ook nog een zelfgemaakt rokje. Daarvoor gebruikte ik het Lotta-patroon van Emma & Mona. Er rolden er hier al 4 van onder de naaimachine. Als ze eens op foto geraken, zorg ik nog voor een aparte blogpost.

Janne houdt niet echt van poseren, maar hier toch nog enkele foto’s.

FullSizeRender-6FullSizeRender-5FullSizeRender

Patroon trui: Oversized meisjesvest van Veritas
Wol trui: Ganzo van Veritas

Patroon rokje: Lotta van Emma en Mona
Stof rokje: Sammtex Essenbeek

Geef een reactie

