Vrolijke vlagjes en een give-away

Mijn naaimachine werd even op pauze gezet. Ik ontdekte het plezier van het breien en er waren ook nog heel wat andere zaken die mijn tijd opslorpten.
Tot begin deze week.
Ik ben al volop aan het nadenken wat we eind dit jaar opnieuw met de Naaimiekes zullen maken en een vlaggenlijn stond al langer op mijn verlanglijstje.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Liesellove stopte met haar stoffenwebshop en ik maakte van de laatste dagen gebruik om een leuk pakketje coupons te bestellen. Eind vorige week kreeg ik het pakje toegestuurd en ik ontdekte leuke stofjes in roze en groene tinten. Ik zag er onmiddellijk een vrolijke vlaggenlijn in!

Processed with VSCOcam with f2 preset

De werkwijze om de vlaggenlijn te maken haalde ik bij Oon en het leuke afwerkingsdetail met de kamsnaps bij Pieke Wieke.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Samen met het Naaimiekes-labeltje is deze vlaggenlijn helemaal af!

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Ik had de smaak direct te pakken en maakte nog een vlaggenlijn met stofjes uit mijn eigen voorraad. Dat blauw-gele exemplaar gaat binnenkort naar het pasgeboren zoontje van een collega. De foto’s wil ik jullie niet onthouden.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Processed with VSCOcam with hb2 preset

Ik had nog enkele vlaggetjes over en die wil ik graag weggeven!
Hoe kan je deze winnen?
Volg De Naaimiekes op Instagram en repost het berichtje over de give-away met de hashtag #naaimiekesgiveaway.
Volgende week zaterdag maak ik de winnaar bekend via Instagram.
Veel succes alvast!

Naaimiekesgiveaway.jpg

Met dank aan mijn zusje Klara voor de mooie foto’s!

Geef een reactie

