Léa is geboren!

Léa werd geboren, het metekindje van mijn schoonbroer. Minimensjes verdienen een warm welkom in onze, soms koude, wereld.

Ik maakte voor het eerst het babyjasje uit ‘Zo geknipt!‘. Er volgen er zeker nog, zeker nu Riet van Mind the Whale het patroon online uitbracht in meerdere maten!

thumb_IMG_3144_1024

De ouders van Léa, Griet & Stef, kozen een heel mooi sober geboortekaartje met munt- en grijze tinten. Ik dook in mijn stoffenkast en vond de Indian Fever – Pastel Green van Soft Cactus. De kleuren matchen mooi met het muntgroene van Léa’s kaartje.

Voor de warme voering gebruikte ik een warm, pluizig dekentje. Ik combineerde nog met turquoise paspelband en twijfelde welke kleur kamsnaps ik zou gebruiken. Daarvoor riep ik de hulp in van mijn Instagram-volgers (optie 3 won).

thumb_IMG_3107_1024

Gisteren kon ik het kadootje eindelijk overhandigen en mama Griet liet me al weten heel blij te zijn met het jasje voor Léa!

thumb_IMG_3109_1024thumb_IMG_3146_1024

Patroon: Babyjasje uit Zo geknipt!, nu ook verkrijgbaar in verschillende maten bij Mind the Whale
Stof: Indian Fever – Pastel Green van Soft Cactus
Voeringstof, paspelband en kamsnaps: eigen voorraad

2 thoughts on “Léa is geboren!

Geef een reactie

