Van willen en niet willen…

Dit kleedje hangt al enkele weken te pronken in onze woonkamer, maar de dochter wilde niet passen.
Tot ik haar deze week eindelijk kon overtuigen (er kwamen enkele raketijsjes aan te pas…) en het jurkje kon omzomen zodat het nu echt af is!

thumb_IMG_2075_1024
Vandaag namen we wat aan-foto’s. Het is duidelijk dat Janne niet echt houdt van poseren. Maar met de zon en de bloemen in de tuin van mijn ouders kon ik toch enkele leuke foto’s maken.

thumb_IMG_2116_1024
thumb_IMG_2108_1024

thumb_IMG_2106_1024

Ik haalde het patroon uit ‘Stof voor Durf-het-Zelvers 2‘ van de getalenteerde Riet van de blog ‘Emma en Mona‘. Ik koos voor de combinatie Anna-Lotte-Lee met kapmouwtjes. Achteraan zit er een blinde rits, het rokdeel werd niet gevoerd.
De stof kennen jullie intussen vast wel en is een van mijn favorietjes uit de nieuwe, gelimiteerde Soft Cactus-collectie. Als voering gebruikte ik een mintkleurig katoentje.

thumb_IMG_2128_1024

thumb_IMG_2131_1024
Gemakkelijk zit het jurkje in ieder geval! Kijk maar hoe ze door de tuin kan hollen!

Patroon: Anna-Lotta-Lee uit Stof voor Durf-het-Zelvers 2 (Griet De Smedt)
Stof: Iron Wax Yellow Green Little Wings van Soft Cactus bij Madeline De Stoffenmadam
Voeringstof: Pastel Green bij BelleLien
Blinde rits: Veritas

Geef een reactie

