DIY in mijn interieur

Deze keer geen stiksel-post, maar een ander soort DIY.
Sinds we ongeveer 2 jaar geleden naar ons nieuwe huis verhuisden, bleven de muren leeg.
Waarschijnlijk uit schrik om de muren te beschadigen, maar het was toch een beetje kaal.

thumb_IMG_4375_1024
Een aantal weken geleden besloten we dan toch maar iets aan die kale muur in de woonkamer te doen.
Ik haalde inspiratie op Pinterest, en we verfden de wijnkistjes die hier al enkele maanden lagen te wachten op een nieuwe bestemming. Ze kregen dezelfde kleur als de muren.
Daarna hingen we de kistjes vast aan de muur en pas daarna kleefden we het behangpapier erin, zodat de vijzen niet zichtbaar zouden zijn.

IMG_1744_1024

IMG_1745_1024
Het behangpapier is een restje van de kamer van Janne (en toevallig net hetzelfde als dat van het gepinde artikel).
Ik vulde de kistjes nadien nog met vaasjes die ik her en der vond.
Ik ben zelf wel blij met het resultaat, het zorgt voor wat extra kleur in onze woonkamer!

thumb_IMG_4378_1024

Geef een reactie

