Een Juliette

Ik schreef eerder al over het boek ‘Mijn tas’.
Mijn favoriete tas daaruit is de ‘Juliette’: een clutch, ideaal voor kleine spullen.
Ik hou vooral van de versie met het golfje aan de buitenflap. Het maakt de tas direct een stuk stijlvoller.
IMG_1921

Er rolden al verschillende exemplaren van deze tas van onder mijn naaimachine.
Dit zwarte exemplaar met gouden paspel vertrekt straks als verjaardagscadeautje naar mijn grootste kleine zus.
Ik koos voor de binnenzijde voor een stofje met print om het geheel niet te zwaar te maken.

IMG_1922

IMG_1919

Happy B, la Petite!

Patroon: Juliette uit Mijn tas (Elisanna & Fynn)
Stof binnen- en buitenzijde: Veritas
Paspel: Stoffenspektakel
Drukknopen, ring en musketonhaak: Veritas

One thought on “Een Juliette

Geef een reactie

