Een tas met binnenzak (x3)

Het boek ‘Zo geknipt’ van Sanne en Riet heb ik al even, maar pas sinds eind vorig jaar maak ik er ook actief gebruik van.

De tas met binnenzak werd hier al een aantal keer gemaakt. Die heeft namelijk een gepast formaat om A4-mappen en papieren (vaak partituren) in mee te nemen, maar doet ook dienst als kleine logeertas voor de dochter. In de binnenzak kan je nog wat kleine dingen zoals geld of je sleutels kwijt.

Deze week maakte ik nog een exemplaar om het cadeautje voor Louise in te vervoeren, het is dan ook nog eens een leuk extraatje om cadeau te geven.

IMG_1846 IMG_1850

En nog wat foto’s van eerder gemaakte exemplaren, die hier regelmatig gebruikt worden:

IMG_1855

IMG_1856

IMG_1857

Intussen ligt hier nog wat geknipte stof klaar voor nog 2 exemplaren. Handig als ik er snel eentje cadeau wil geven…

Patroon: Orde is een binnenza(a)k uit ‘Zo geknipt’
Stof: restjes uit mijn voorraad

One thought on “Een tas met binnenzak (x3)

Geef een reactie

