Pineapple love

Toen enkele weken geleden de eerste foto’s van de A Nana’s stoffen van Aime comme Marie opdoken, was ik meteen verkocht!
Ik bestelde 1,5 m sweaterstof in marinekleur bij Bellelien, maar die bleef anderhalve maand onaangeroerd.
Ik durfde er amper in knippen…

IMG_1839

Na de min-of-meer geslaagde babylegging waagde ik me nu aan de Mini Hudson Pants van True Bias.
Wat een zalig patroon!
Het meeste ging vrij vlot, enkel bij de afwerking van de broekspijpen onderaan wilde het niet onmiddellijk lukken.
Maar ik denk dat dat dan ook het enige is wat niet katholiek is afgewerkt.
Ik moet wel eerlijk opbiechten dat ik geen koordje toevoegde, omwille van de knoopsgaten… Zo had ik toch al een extra probleem vermeden.

IMG_1834

Ik maakte maat 4 voor mijn dochter van 3,5, maar de broek zit nog iets te ruim.
Geen probleem, door de iets zwaardere stof zal deze broek vooral volgende herfst dienst doen, dan is ze ook echt 4 jaar.
Ze wou de broek wel even passen, maar ze was ook weer snel uit wegens ‘dat is nog veel te groot mama!’.
Vandaar geen foto’s met model, jammer…

IMG_1837

IMG_1838

IMG_1840

Patroon: Mini Hudson Pants van True Bias
Stof: A Nana’s marine sweat van Bellelien

One thought on “Pineapple love

Geef een reactie

