Op babybezoek

Woensdag breng ik een bezoekje aan Louise, het derde dochtertje van een collega.
Ze is intussen al bijna een maand uit, dus hoog tijd om haar te gaan bewonderen!

Ik checkte eerst de geboortelijst, maar die is al zo goed als geplunderd.
En aankomen met een pack standaard tetradoeken, vond ik niet zo’n leuk vooruitzicht.

Dus besliste ik om voor de eerste keer mijn overlock te gebruiken voor het naaien van tricot…
Het had heel wat voeten in de aarde om de juiste draadspanning te vinden, maar daar wijd ik wel eens een volgende blogpost aan.

Ik koos voor de babylegging van Emma & Mona (een van de eerste blogs die ik volgde).
Ik las al dat dit een makkelijk patroon is, en dat bewees het ook!
Over het resultaat ben ik min of meer tevreden, laat ons zeggen dat er nog genoeg ruimte is voor verbetering.

IMG_1828
Ik denk wel dat Louise en haar mama blij zullen zijn met dit zelfgemaakt cadeautje!

IMG_1830
IMG_1832

Patroon: Babylegging van Emma & Mona
Stof: Stoffenspektakel

Geef een reactie

