Een eerste keer…

Mijn eerste blogbericht…
Waarom ik na veel getwijfel dan toch overstag ben gegaan, is moeilijk uit te leggen.

Mijn goesting om te bloggen is alvast aangewakkerd door de vele blogs die ik op Bloglovin’ volg.
De meeste van die blogs gaan over het leven als mama en de dagelijkse beslommeringen, maar ook heel veel over naaien, stikken, DIY…
Net de dingen waar ik vaak mee bezig ben.

En schrijven werkt voor mij helend.
Delen is zoveel leuker dan iets voor jezelf houden.
Vooral daarom is deze blog er gekomen.

quotes-words-cool-quotes-script-love-frases_large

One thought on “Een eerste keer…

Geef een reactie

